ISO 9001 Certification

Zgłaszanie nieprawidłowości

 Kategoria: Zamówienia publiczne

Poniżej informacja o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych w ramach realizowanego w dniach 02.01.2018 – 31.12.2018 r. przez Stowarzyszenie ideaTECH projektu pn. Energooszczędna gmina i przedsiębiorstwo – razem zadbajmy o środowisko.

Projekt jest dofinansowany w ramach działania 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna POIS 2014-2020, podtyp projektu 2.4.5b Budowanie potencjału i integracja.

Pełną listę projektów dofinansowanych można znaleźć tutaj.

Więcej informacji o systemie zgłaszania nieprawidłowości, znajdą Państwo na stronie WWW, dostępnej pod tym adresem: kliknij.

W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy wejść na link podany wyżej i skorzystać z formularza lub napisać maila, na adres: naduzycia.POIS@mir.gov.pl, w którym należy opisać zgłaszaną nieprawidłowość.

 

Skip to content